Категорія Купувати безпосередньо у Electrolux

Рекомендовані статті в категорії Купувати безпосередньо у Electrolux
- Що станеться, якщо нікого не буде, коли приїде кур’єр?
- Замовлений товар надійшов пошкодженим. Що мені робити?
- Я хочу дізнатися більше про товар для замовлення. Як я можу це зробити?
- Як ви доставите моє замовлення?
- Що робити, якщо деталі виробу (аксесуари, інструкції з експлуатації тощо) відсутні?
- Які витрати на доставку та монтаж?
- Чи можете ви допомогти мені утилізувати стару побутову техніку?
- Чи можу я вибрати день та час доставки?
- Товар, який мені доставили, не містить певних аксесуарів/деталей. Що мені робити?
- Чи можу я отримати своє замовлення особисто?
Пошук статей
Можливо Ви шукали
Доставка та повернення
Очікуєте доставку? Відповіді на типові запитання про планування, отримання та повернення замовлень.
Обслуговування споживачів
Маєте питання або хочете залишити відгук про покупку? Наша служба підтримки буде рада вам допомогти.
Встановлення та послуги
Потрібна допомога в установці нового пристрою? Знаходьте відповіді на ваші питання про послуги та гарантії.
Замовлення
Пропустили підтвердження замовлення або шукаєте інформацію про статус доставки? Знайдіть інформацію про те, як діяти в такій ситуа
Оплата
Відповіді на питання про обробку платежів та ваш рахунок, включаючи білінг і безпеку транзакцій.
Утилізація
Шукайте деталі в інструкції з експлуатації.
Сталий розвиток
Дізнайтеся більше про те, як Electrolux працює над стійким розвитком.