Варильна панель відображує повідомлення про помилку E9

Останнє оновлення 27.11.2019 14:27

Причина:

  • Повідомлення про помилку Е9 вказує на проблему з фільтром.

Проблема:

  • Варильна панель відображує повідомлення про помилку E9

Застосовується для:

  • вбудованої електричної варильної панелі
  • окремо стоячої кухонної плити з електричними конфорками
  • вбудованої індукційної варильної панелі
  • окремо стоячої кухонної плити з індукційними конфорками

Рішення:

1.  Від’єднайте прилад від мережі електроживлення мінімум на 30 секунд. Знову під’єднайте його і увімкніть.  

2.  Зверніться до авторизованого сервісного центру.  

Якщо наведені вище поради не допомагають вирішити проблему, ми рекомендуємо запросити спеціаліста з обслуговування.    

ПРИМІТКА: Залежно від проблеми виклик спеціаліста з обслуговування може бути платним, навіть протягом гарантійного періоду.  

Запишіть показаний код помилки та вкажіть його під час виклику спеціаліста з обслуговування. Це не вирішить проблему, але допоможе спеціалісту визначити причину проблеми.    

Попередження: Ми не рекомендуємо користуватися приладом до повного усунення проблеми. Від'єднайте прилад від розетки і не під'єднуйте його знову, доки не будете впевнені, що це можна зробити. 


Чи була ця стаття корисною?

Замовити ремонт
Замовити ремонт

Пропонуємо ремонт за фіксованою ціною нашими спеціалістами Electrolux. Ми перевіримо обладнання і усунемо несправність, включаючи всі необхідні запасні частини, за фіксованою ціною.

Запасні частини та аксесуари
Запасні частини та аксесуари

Знайдіть оригінальні запчастини та аксесуари для вашої техніки в нашому офіційному магазині і замовляйте їх доставку прямо до вашої двері.