Проблеми на старті
Я не вважаю, що це "огляд", це більше - скарга. А як інакше назвати ситуацію, якщо відразу після зняття пакування з продукту зясовується, що є дефект. А саме, двер верхньої камери (холодільної камери) подряпала нижню двер (морозильної камери). Тобто спочатку все було добре, але після 5-10 відкривань верїньої двері вона "просіла", "впала", знизилась та почала агресивно дряпати та нищити нижню двер.
І що я маю як результат придбання обраного товару: розмову з продавцем, заяви, виклик сервісної служби, очіквання рішення виробника - чи це виробничий брак? чи це гарантійний ремонт? Обидва варіанта - це витраченний час.
Бачу нижче запитання - Чи я надам рекомендації щодо цого виробу - ну що сказати.... Подивимость на вирішення питання і терміни.
Electrolux
Добрий день, Антоне. Приносимо вибачення за незручності та негативний досвід. Якщо виникнуть якісь проблеми під час вирішення вашої проблеми, зверніться, будь ласка, на нашу гарячу лінію за номером 0800 50 80 20.