Програма покращення — The Better Living Program

The Better Living Program — це 11-річний план, розроблений компанією Electrolux, щоб зробити життя мільйонів людей в усьому світі кращим та більш екологічним. В основі програми - 100 рішучих дій, які ми зобов'язуємося зробити до 2030 року. Всі вони допоможуть у досягненні чотирьох головних цілей: змінити підхід до харчування, правильно доглядати за гардеробом, зробити повітря в будинках чистішим. зробити компанію краще.

 

Дізнатися більше

100 дій

В рамках The Better Living Program ми плануємо за 11 років виконати певний список дій, який з часом буде тільки зростати: до 2030 року в ньому буде 100 пунктів, або 100 важливих кроків. Кожен крок наблизить нас до досягнення чотирьох глобальних цілей.

Масштабні зміни неможливі, якщо діяти поодинці. Ось чому ми будемо тісно співпрацювати з партнерами, експертами, лідерами думок і навіть з іншими брендами по всьому світу.

Цілі до 2030 року

Змінити підхід до харчування

Ми будемо надихати людей харчуватися так, щоб це приносило користь не тільки їм самим, але і нашій планеті. Ми доведемо, що корисна їжа може бути не тільки поживною й екологічною, але й неймовірно смачною. З нами люди заново відкриють для себе рослинну їжу. Крім того, ми спробуємо навчити світ скорочувати кількість харчових відходів усіма можливими способами.

Мета на 2030 р.: зробити так, щоб люди обирали екологічне харчування.

Дізнатися більше

Правильно доглядати за гардеробом

Ми постійно модернізуємо технології, допомагаючи людям правильно доглядати за одягом з різних тканин. Головна мета — продовжити термін служби речей і скоротити вплив на навколишнє середовище вдвічі. Ми також хочемо зробити свій внесок у розвиток усвідомленого підходу до споживання, особливо коли справа стосується одягу.

Мета на 2030 р.: зробити так, щоб одяг слугував у два рази довше, а вплив на навколишнє середовище, був у два рази менше.

Детальніше

Покращити домашню атмосферу

Працюючи над досягненням цієї мети, ми прискоримо розробку рішень, які дозволять більшій кількості людей зробити свої домівки більш здоровими і екологічно безпечними.

 

Мета на 2030 рік: Зробити домівки більш здоровими та екологічно безпечними за рахунок використання розумних рішень для повітря, води і підлоги

Детальніше

Зробити компанію краще

Ми дотримуємося відповідального підходу до виробництва, постачання і технологічних рішень, що дозволяє максимально знизити наш вплив на клімат та забезпечити безвідходне виробництво на заводах. Ми хочемо виготовляти продукцію, що відповідає програмі ООН по боротьбі зі зміною клімату, і спробуємо пропонувати бізнес-моделі, що оптимізують використання природних ресурсів.

Мета на 2030 рік: зробити так, щоб наше виробництво стало максимально екологічним і безвідходним.

Детальніше

Звіт по the Better Living Program

Глобальне дослідження спрямоване на вивчення, ставлення споживачів і викликів в контексті екологічного способу життя.


Змінити підхід до харчування

Їжа безпосередньо впливає на наше здоров'я і на стан нашої планети. Річ у тому, що на частку харчової промисловості припадає третина світового споживання енергії та понад 20% шкідливих викидів у навколишнє середовище*. Просто уявіть: 30% харчових продуктів, які ми купуємо, опиняються на звалищі**. При цьому 1/9 світового населення щоночі лягає спати голодною***. Ось чому ми хочемо допомогти людям підходити до вибору їжі більш усвідомлено.

* Джерело: цілі в галузі сталого розвитку ООН, 2018
** Джерело: цілі в галузі сталого розвитку ООН, 2018
*** Джерело: фонд продовольчої допомоги.

Мета на 2030 рік: зробити так, щоб люди вибирали екологічне харчування.

Ми будемо надихати людей вибирати, готувати і їсти їжу, яка приносить користь як собі, так і планеті. Їжа може і повинна бути корисною і дуже смачною.

Пріоритетні напрямки

Щоб змінити підхід до харчування, ми будемо стимулювати інновації у сфері виробництва, навчати споживачів, проводити дослідження і розвивати ефективні відносини з партнерами. Ось те, на чому ми зосередимося:

  • будемо скорочувати кількість харчових відходів усіма можливими способами;
  • почнемо стимулювати споживання більшої кількості рослинних продуктів;
  • докладемо зусилля мінімізувати втрату поживних речовин, в продуктах, в процесі приготування;
  • покращимо екологічне харчування шляхом удосконалення смаків, текстур і квітів під час приготування;
  • допоможемо людям легко ввести всі ці звички в повсякденне життя.

«Ми завжди намагаємося знайти кращі рішення, які дозволили б довше зберігати продукти. Екологічне харчування неодмінно пов'язане зі зміною способу життя. Навіть маленькі кроки в цьому напрямку допоможуть досягнути великих результатів".

Hanna Nykänen

Експерт по збереженню харчових продуктів: Electrolux, Швеція.


Правильно доглядати за гардеробом

За останні 20 років люди в чотири рази збільшили кількість використовуваного одягу*. Проблема посилюється тим, що 90% речей ми викидаємо раніше, ніж могли б**. На це впливає не тільки швидка зміна моди, але й особливості догляду за одягом. Ми часто перемо неправильно, по-старому, зменшуючи тим самим термін служби наших речей. Індустрія моди є четвертою за величиною галуззю, що забруднює навколишнє середовище***. І зараз саме час змінити модель споживання та догляду за одягом.

* Джерело: революція моди
** Джерело: проект AEG Care Label
*** Джерело: вимірювання моди, Дослідження глобального впливу 2018 р.

Мета на 2030 рік: Зробити так, щоб одяг слугував у два рази довше, а вплив на навколишнє середовище був у два рази менше.

Демонструючи нові можливості дбайливого догляду за одягом, ми прагнемо допомогти людям збільшити термін його служби, вдвічі зменшивши вплив на навколишнє середовище.

Пріоритетні напрямки

Щоб допомогти світу правильно доглядати за гардеробом, ми будемо стимулювати інновації у сфері виробництва, навчати споживачів, проводити дослідження і розвивати ефективні відносини з партнерами. Ось те, на чому ми зосередимося:

  • продовжимо термін служби одягу, завдяки вдосконаленню технологій і особливостей догляду;
  • знизимо вплив догляду за одягом на навколишнє середовище;
  • допоможемо правильно доглядати за всіма тканинами;
  • будемо сприяти більш екологічним моделям споживання, пов'язаним з модою.

«Нам потрібно звернути увагу на ті ресурси, які вже є, і припинити витрачати їх даремно».

Rosalia de Castro

Новатор в індустрії моди: Fashion Revolution, Велика Британія


Покращити домашню атмосферу

Погана якість повітря — один з найважливіших факторів, що негативно позначаються на здоров'ї. За даними ООН, 92% людей живуть в місцях, де забруднення перевищує норму. Хоча ми проводимо більшу частину часу в приміщенні (в середньому близько 16 годин в день*), це тільки погіршує ситуацію. Через недостатню вентиляційну концентрацію шкідливих забруднюючих речовин в приміщеннях, часто може бути в п'ять разів вище, ніж на вулиці*. З цією проблемою потрібно боротися. І ми повинні докласти зусиль, щоб повітря в будинках стало чистішим.

* Джерело: BEAMA — Моє здоров'я.

Мета на 2030 рік: Зробити так, щоб в будинках не було алергенів, бруду та пилу.

Працюючи над досягненням цієї мети, ми прискоримо розробку рішень, які дозволять більшій кількості людей зробити свої домівки більш здоровими і екологічно безпечними.

Пріоритетні напрямки

Працюючи над досягненням цієї мети, Electrolux прискорить розробку рішень, які дозволять більшій кількості людей зробити свої будинки більш здоровими і екологічно безпечними. Завдання для досягнення цієї мети можуть включати:

  • Розробку комплексних рішень по догляду за домашнім простором за допомогою цифрових технологій.
  • Зменшення негативного впливу на навколишнє середовище завдяки розробці нової енергоефективної побутової техніки

«Сьогодні якість повітря в приміщеннях погіршилася у 2-5 разів у порівнянні з минулим».

Monica Celotto і Fiorella Trivilin

Новатори у сфері поліпшення якості повітря: Electrolux Italy


Зробити компанію краще

Наше майбутнє залежить від вибору, який ми робимо сьогодні, тому не можна залишатися байдужими. І це стосується не тільки окремих людей. Electrolux в рамках The Better Living Program прагне до вдосконалення самої компанії. Нам необхідно по-новому подивитися на виробництво: на те, як працюють заводи і які матеріали ми використовуємо, на те, як ми можемо збільшити термін служби приладів і забезпечити їх правильну експлуатацію для максимальної ефективності.

Мета на 2030 рік: Зробити так, щоб наше виробництво стало максимально екологічним і безвідходним.

Ми прагнемо налагодити безвідходне виробництво на заводах і мінімізувати його вплив на клімат. При цьому наша компанія виробляє максимально ефективну техніку з точки зору споживання енергії та інших ресурсів.

Пріоритетні напрямки

Щоб зробити компанію кращою, ми будемо стимулювати інновації у сфері виробництва, навчати споживачів, проводити дослідження і розвивати ефективні відносини з партнерами. Ось те, на чому ми зосередимося:

  • зробимо виробництво нешкідливим для клімату;
  • забезпечимо безвідходне виробництво на заводах;
  • будемо розробляти продукцію відповідно до Програми ООН по боротьбі зі зміною клімату;
  • запропонуємо бізнес-моделі, що оптимізують використання ресурсів

«Я вважаю, що через роки, ми будемо згадувати цей час, як поворотний момент в історії і озирнувшись назад, ми побачимо, що цей самий момент змусив нас всіх змінитися на краще»

Юнас Самуельсон

Генеральний директор і президент Electrolux


Вступ

Ми хочемо допомогти споживачу у виборі більш екологічних звичок в повсякденному житті. Однак для їх ефективного впровадження слід враховувати розрив між намірами дбати про екологію і фактичною моделлю поведінки. Ми провели глобальне опитування з метою вивчення думок і гострих питань, що стосуються намірів прийняття більш екологічних моделей поведінки в приготуванні їжі, догляду за тканинами і створенні благополуччя вдома.

Дані та висновки, отримані в результаті цього опитування, допоможуть нам зрозуміти, як саме ми можемо продовжити підтримку споживачів і надати їм допомогу в подоланні цих бар'єрів і скороченні розриву між намірами і фактичними діями в сфері забезпечення охорони навколишнього середовища.

В опитуванні взяли участь 9 320 респондентів з дев'яти міст: Стокгольма, Сан-Франциско, Ханоя, Шанхая, Буенос-Айреса, Сантьяго, Варшави, Сан-Паулу і Мельбурна. Ці міста представляють ключові ринки Electrolux, а також демонструють найбільшу прогресивність підходів до стійкої поведінки.


Що вважається стійким підходом до продуктів харчування?

Вважається, що мінімізація харчових відходів є найбільш стійким підходом до продуктів харчування, і 36% респондентів оцінюють її як одну з трьох дій на шляху до забезпечення стійкості щодо продуктів харчування. На другому і третьому місці серед найбільш стійких підходів до продуктів харчування - вживання сезонних продуктів і продуктів, вирощених в домашніх умовах. Тільки 18% респондентів вважають, що вживання рослинної їжі є найбільш стійким підходом.

Дієта на основі рослинної їжі - це дієта, що складається, повністю або частково з продуктів, отриманих з рослин, включаючи, овочі, зернові, горіхи, насіння, бобові та фрукти, і з повною або практично повною відсутністю продуктів тваринного походження (Вікіпедія).

Як люди діють?

Зведення до мінімуму харчових відходів є найбільш поширеною екологічно стійкою поведінкою, і 53% респондентів вважають, що вони застосовують цей підхід в повсякденному житті. Тільки один з чотирьох дотримується рослинної дієти.

У чому полягають «розриви» між бажанням і фактичним станом справ в сегменті приготування їжі?

Прагнення споживачів скоротити харчові відходи високі, проте чомусь їм не вдається втілити їх у життя. 32% респондентів хочуть знизити кількість харчових відходів у порівнянні з теперешнім днем. Однак 60% викидають їжу раз на тиждень або частіше. Найбільш поширена причина - прострочені продукти і те, що свіжі продукти псуються дуже швидко. Розрив між намірами і фактом відносно споживання рослинної їжі невисокий, і тільки 18% респондентів повідомили, що вони хочуть споживати більше рослинної їжі. Основними перешкодами для цього є сумніви щодо отримання достатньої кількісті поживних речовин з рослинної дієти, брак смаку і консистенції тваринних продуктів та відсутність почуття насичення після їжі.

Розрив між намірами і фактом відносно споживання рослинної їжі невисокий, і тільки 18% респондентів повідомили, що вони хочуть споживати більше рослинної їжі. Основними перешкодами є хвилювання не отримати достатню кількість поживних речовин з рослинної дієти, а також відсутність почуття насичення після їжі.

Тільки 1 з 5 вважає, що дієта на основі рослинної їжі - це найефективніший шлях до сталого підходу до продуктів харчування. У той же час приблизно 30% світових викидів в атмосферу, що впливають на клімат, доводиться на виробництво продуктів харчування (джерело: Спеціальний звіт МГЕЗК зі зміни клімату та землі, 2019 р.)


Що вважається стійким підходом до догляду за тканинами?

5 з 10 респондентів повідомили, що їм не вистачає знань про стійкі методи догляду за одягом. При цьому 69% знають, що продовження терміну служби одягу є ефективною стійкою поведінкою. Коли респондентів попросили дати визначення сталого догляду за одягом, вони назвали прання з повним завантаженням і використання машин з економною витратою води.

Як люди діють?

Наш догляд за одягом заснований головним чином на звичках, і тільки 40% респондентів активно намагаються продовжити термін служби одягу. Тільки 48% стежать за тим, щоб завжди прати з повним завантаженням, що вказує на можливості поліпшення в цій галузі. Одяг перуть через неприємний запах або плями, або ж просто через любов до свіжого одягу. Прання при більш низьких температурах вибирають не так часто, оскільки тільки кожен третій респондент активно дотримується цієї звички, незважаючи на те, що миючі засоби часто володіють такою ж ефективністю при більш низьких температурах.

У чому полягають «розриви» між бажанням і фактом в сегменті догляду за тканинами?

Найбільший розрив між намірами і фактичною ситуацією в сегменті догляду за тканинами полягає в тому, що респонденти говорять, що вони хочуть використовувати більш енергоефективні машини. У той же час розрив, пов'язаний з пранням при більш низьких температурах, найменший: лише 14% респондентів хочуть використовувати більш низькі температури частіше. Основними перешкодами для зниження температури прання є звичка притримуватися інструкцій на ярлику і впевненість в тому, що при більш низьких температурах неможливо позбутися плям. І тільки кожен четвертий вважає, що зниження температури є більш екологічним.


Що вважається причиною забруднення повітря в приміщенні?

Підтримка якості повітря в приміщенні є пріоритетним завданням для респондентів, і 4 з 5 згадують якість повітря і його чистоту як два найбільш важливі чинники для забезпечення благополуччя вдома. При цьому тільки 39% вважають, що вони можуть поліпшити якість повітря в приміщенні.

Половина респондентів стверджують, що знають про причини забруднення повітря в приміщеннях, а 41% вважає, що пилосос негативно впливає на якість повітря в приміщенні. Вважається, що найбільш шкідливими забруднюючими речовинами є куріння в приміщенні, пестициди і спрей для волосся або тіла.

Що роблять люди, щоб поліпшити якість повітря в приміщенні?

Найбільш поширеними діями щодо поліпшення повітря вдома є провітрювання і прибирання пилососом, незважаючи на те, що 41% респондентів заявляють, що пилосос сприяє забрудненню повітря в приміщенні. Мало хто вважає, що вони можуть будь-яким чином поліпшити якість повітря в приміщенні.

У чому полягають «розриви» між бажанням і фактом в сегменті створення благополуччя вдома?

Найбільша прогалина у створенні благополуччя полягає в тому, що респонденти бажають використовувати очищувачі повітря для скорочення кількості алергенів і забруднюючих речовин в приміщенні.

Для отримання доступу до повного тексту звіту звертайтеся за електронною адресою kamilla.dala@electrolux.com.


Століття нових відкриттів для комфорту вдома

Ідея, що стала основою створення Electrolux, полягала в тому, щоб зробити пилососи легше і простіше у використанні, поширити продукт по всьому світу в якості засобу поліпшення здоров'я та гігієни. Інновацію запропонував засновник компанії Аксель Веннер-Грен - він запропонував встановити полози на пилососи моделі V, і це призвело до запуску виробництва перших у світі роботизованих пилососів.

Століття нових відкриттів у засобах для догляду за тканинами

Пральна машина настільки сильно вплинула на роль жінки в суспільстві, що була названа найбільшим винаходом промислової революції. Зробивши внесок в розробку пральних машин, включаючи революційну технологію «плавучого крила», представлену в 1940-х роках, компанія Electrolux надала покупцям можливість витрачати свій час на дійсно важливі речі, такі як освіта, або просто проводити більше часу з сім'єю.

Століття нових відкриттів у смакових враженнях

Прагнення насолоджуватися їжею завжди залишалося рушійною силою наших інновацій для кухні. Протягом всієї історії нашої компанії ми відштовхувалися від нашої спадщини у царині професійної техніки. Інноваційний кухонний комбайн «Assistent» і духові шафи «CombiSteam» - це всього лише декілька прикладів.

product exhibition

Помічник Electrolux («Assistent»): особливий, класичний скандинавський дизайн

 

У 1939 році компанія Electrolux доручила шведському дизайнеру і інженеру Алвару Леннінгу перетворити професійні кухонні пристрої для ресторанів в менші за розміром, компактні прилади, зручні для домашнього використання. Мало хто міг уявити, що кухонний комбайн Electrolux Assistent стане одним з найбільш довгострокових продуктів компанії, завдяки видатній надійності та дизайну.

Революційна модель V

Модель V оснащувалася полозами, що дозволяли ковзати по підлозі, ефективно збирала пил і бруд не дивлячись на менший розмір і значно меншу вагу в порівнянні з попередніми моделями. Ідея застосування полозів належала самому Вернеру-Грену. Краще став і дизайн, виконаний в дусі німецького архітектора Петера Беренса - пристрій став цінним зразком нової ери промислового дизайну. 

Перший в світі: «Круглий металевий барабан»

Виробництво посудомийної машини D10, яку прозвали «Круглим металевим барабаном», почалося в 1959 році. Це перша в світі посудомийна машина з верхньою робочою поверхнею. У той час, коли більшість кухонь не були призначені для встановлення посудомийних машин, цю машину можна було встановити майже на будь-якій кухні, не вносячи істотних змін.